Vânzarea unei proprietăți este un pas extrem de important pentru oricine, iar acest lucru implică alegerea celui mai bun agent imobiliar cu putință. Dar care sunt detaliile care ne indică faptul că avem de-a face cu cel mai bun agent imobiliar pentru a avea succes în vânzarea noastră?

Face parte dintr-o agenție cu brand puternic

În primul este important să alegi un agent imobiliar care are în spate o agenție imobiliară solidă care să aducă un plus de valoare imaginii produsului pus la vânzare.

Imaginea vinde, iar un brand valoros pe piața imobiliară nu poate fi decât un plus. Dincolo de imagine, o firmă imobiliară solidă şi de succes este o garanţie a calităţii agenților săi, mai întâi pentru că au trecut printr-un proces riguros de selecţie, iar mai apoi pentru că beneficiază de un mediu de muncă profesional care le dezvoltă contant abilităţile de comunicare şi de vânzare.

Nu poţi rezista într-o competiţie internă dintr-o agenție bună decât dacă eşti capabil să te adaptezi şi să performezi la capacitate maximă.

Dă dovadă de profesionalism

Un al doilea indiciu privind profesionalismul agentului imobiliar este felul cum se prezintă la prima întâlnire când se stabilesc detaliile de colaborare.

Alegeți un agent imobiliar care vă oferă toate informațiile de care aveți nevoie, care vă ascultă părerile legate de vânzarea proprietății și care, cu încredere și siguranță de sine, vă ghidează pe parcursul derulării vânzării.

Chiar şi de imaginea personală a acestuia trebuie să ţineţi cont: dacă poartă ţinute business, dacă are hainele curate şi îngrijite, dacă nu are bijuterii sau alte accesorii stridente.

Nu uitaţi că el este interfaţa dumneavoastră în relaţia cu clientul. Dacă vreţi să vă adresaţi unui public instruit toate aceste detalii sunt importante în vânzare.

Face aprecieri realiste ale proprietăților

Puteți recunoaște un agent imobiliar bun în momentul în care după prima evaluarea a proprietății de vânzare face o apreciere realistă a prețului acesteia, fiind capabil să aprecieze atât părțile bune ale locației pe care ulterior să le poată pune în valoare, dar și defectele sau minusurile care pot scădea valoare unei proprietăți şi pe care într-o eventuală vânzare trebuie să ştie să le minimizeze.

Cunoaşterea produsului pe care vrei să-l vinzi se face în mod temeinic de orice profesionist din  domeniul vânzării şi implică multă atenţie la detalii.

Cunoaşterea unor informaţii tehnice din domeniul construcţiilor, instalaţiilor, tâmplăriei sau chiar a designului interior este necesară în cazul unui agent imobiliar.

Experiența sa de agent imobiliar de succes ar trebui să se reflecte și în sfaturile pe care vi le oferă în pregătirea casei spre vânzare.

Sfaturile sale profesionale pot fi extrem de utile, mai ales dacă sunteți la prima tranzacție și nu știți cum vor decurge lucrurile. Aranjarea casei pentru vânzare și pozele făcute pentru portofoliul de promovare a vânzării contează foarte mult pentru succesul acestui demers.

Prezintă calitățile unui bun vânzător

Evident că cea mai importantă calitate a unui agent imobiliar într-un proces de vânzare este cea de vânzător. Această calitate o puteţi observa direct în felul în care interacţionează cu clienţii, încrederea pe care o transmite interlocutorului, siguranţa şi naturaleţea comunicării, dar şi stăpânirea informaţiilor de natură tehnică.

La toate aceste aspecte se adaugă şi abilitatea acestuia de te implica pe tine ca şi client în procesul de vânzare.

Cel mai bun agent imobiliar este cel cu care poţi face o echipă bună atât în partea de pregătire a vânzării, cât şi în partea de derulare efectivă a acesteia. Informarea constantă a clientului privind stadiul vânzării este esenţială în această relaţie de colaborare.

Fără această deschidere reciprocă, tranzacţia este sortită eşecului.

Are o prezență online bine definită

Puteţi, de asemenea aprecia valoarea unui bun agent imobiliar după calitatea şi diversitatea canalelor de promovare a proprietății dumneavoastră.

Dacă este capabil să vă promoveze pe mediile on line, şansele dumneavoastră de vânzare cresc considerabil. Orice agent imobiliar profesionist ar trebui să deţină o pagină personală de facebook, Instagram, Linkedin, twitter  sau orice altă reţea de socializare, unde potenţialii cumpărători pot vedea diverse case sau locuinţe puse la vânzare.

Având în vedere tendinţa de creştere a vânzărilor din mediul on line de la nivelul economiei, în defavoarea comerţului clasic, alegeţi acel agent imobiliar care stăpâneşte bine acest aspect. Casa dumneavoastră va avea mai multă vizibilitate şi rezultatele vor fi pe măsură.

De asemenea calitatea pozelor făcute proprietății pusă în vânzare este extrem de importantă. Vorba celebră care spune că „o imagine bună face cât o mie de cuvinte” este perfect adevărată în domeniul vânzărilor în general şi a celor imobiliare, în special.

Dacă aveţi în minte toate aceste informaţii când vă hotărâţi să vindeţi ceva atât de important pentru dumneavoastră, şansele de vânzare vor creşte considerabil.

Nu vă mai rămâne decât să faceţi cea mai inspirată alegere legată de alegerea agentului imobiliar cel mai potrivit şi să găsiţi cumpărătorul potrivit pentru casa sau locuinţa dumneavoastră.

Agenții RE/MAX Magnum sunt profesioniști pregătiți special pentru a acoperi toate punctele de mai sus și pentru a putea să vă ajute în tranzacționarea proprietății dumneavoastră. Aveți nevoie de ajutor? Ne găsiți pe magnum.bucuresti@remax.ro sau la numărul de telefon 0754.354.854

Leave a Reply