Vânzarea și generarea de oportunități în mediul online  este într-o continuă dezvoltare şi diversificare.

Ca agent imobiliar, probabil simți nevoia să îți diversifici eforturile pe care le faci în mediul online pentru a găsi noi oportunități de tranzacții și proprietăți pe alte căi, pentru că cele clasice deja nu mai funcționează.

Am pregătit pentru tine o listă de 9 idei și tool-uri care te vor ajuta să performezi mai bine și să obții cât mai multe tranzacții încheiate cu succes.

Prin urmare, dacă vrei să performezi în domeniul imobiliar asigură-te că faci cel puțin 5 dintre lucrurile de mai jos:

1. Construiește-ți propria pagină de facebook pentru a favoriza interacţiunea cu posibilii clienţi.

Pagina ta trebuie să aibe o identitate bine conturată, cu logo-ul și identitatea vizuală a brandului sub care lucrezi ca și agent imobiliar, aşezate fie în interiorul imaginii de profil sau în cover photo, dar şi cu datele personale care să o individualizeze în raport cu ceilalţi agenţi imobiliari.

Facebookul oferă posibilitatea promovării postărilor către un public ţintă pe care-l poţi selecta în funcţie de zona pe care o acoperi.

Investiţia în promovare este accesibilă din punct de vedere financiar, iar statisticile din spatele paginii tale îţi oferă o gamă largă de informaţii care să te ajute să îți construiești o bază mare de followeri și potențiali clienți.

Trebuie să știi că vei putea alege audiența pentru promovarea pe Facebook în funcție de foarte multe criterii, cum ar fi locația, nivelul de educație, nivelul salarial, frecvența călătoriilor, limba vorbită, interese, funcții ocupate, denumirea job-ului, iar acestea sunt doar câteva dintre ele.

Chiar dacă interacţiunea cu publicul este mult mai ușoară, trebuie să ştii să gestionezi şi comentariile negative, dar ar mai ales pe cele care îți solicită informaţii suplimentare într-un timp cât mai scurt şi mai profesionist.

Un răspuns cât mai prompt și rapid poate face diferența între o nouă proprietate vândută și un lead pierdut.

2. Creează-ți un cont pe LinkedIn pentru găsirea şi calificarea potenţialilor cumpărători.

LinkedIn este o reţea socială destinată mediului profesional, de aceea e important să oferi atenția cuvenită acestei rețele.

Aici este vorba despre imaginea ta ca agent imobiliar, de aceea poți face publice informaţiile ce ţin de  pregătirea ta profesională în domeniul vânzărilor sau reușitele în domeniul imobiliar.

Pe lângă faptul că LinkedIn poate oferi o cantinate foarte mare de potențiali cumpărători, cu care puteți construi o relație prin implicarea activă pe platformă, această rețea vă poate ajuta să profilați foarte bine contactele și oamenii înscriși, încât să ajungeți doar la cei cu cel mai mare potențial de cumpărare.

3. Folosește Meet Leonard pentru contul tău de LinkedIn

Leonard te va ajuta să îți crești rapid rețeaua de contacte pe LinkedIn, prin aplicarea doar a filtrelor care te interesează și prin posibilitatea de a trimite invitații de conectare în masă.

Dar asta nu e tot, poate cel mai important lucru pe care ți-l permite, este automatizarea și trimiterea în masă a mesajelor către Conexiunile de Gradul 1.

👉🏼Imaginează-ți rezultatele pe care le poți avea în cazul în care ai câteva apartamente de vânzare în zona Pipera, iar targetul tău este reprezentat de oamenii care lucrează în corporațiile din zona respectivă. Meet Leonard te va ajuta să ajungi cât mai ușor și rapid la ei.

Nu uita însă că nu ar trebui să abuzezi de acest tool, pentru că îți poate dăuna dacă oamenii încep să primească spam-uri din partea ta. Asigură-te că personalizezi mesajul și ești cât mai creativ!

4. Folosește Buffer pentru gestionarea publicării postărilor tale pe toate reţelele de socializare.

Nu va mai fi nevoie să deschizi fiecare rețea de socializare în care activez pentru a posta.

Îţi poţi alege posibilitatea de a programa postările în funcţie de oră, minut sau zi. De asemenea, platforma Buffer îți va oferi şi statistici cu privire la conţinutul pe care îl distribui, posibilitatea de a forma o echipă care să posteze, integrări cu alte aplicaţii şi multe altele facilităţi.

Timpul e una dintre cele mai importante resurse, iar Buffer te va ajuta să câștigi cât mai mult pentru tine.

5. Construiește-ți propriul site

Unul dintre locurile cele mai bune în care poți transforma oamenii interesați de proprietățile pe care tu le tranzacționezi în lead-uri sau clienți.

Chiar dacă investiţia într-o pagina de prezentare poate fi mai costisitoare şi necesită mai mult timp pentru realizarea şi gestionarea sa zilnică, vei avea mai multă libertate de exprimare şi de promovare a propriei imagini şi a proprietăților pe care vrei să le tranzacționezi.

6. Dezvoltă o bază de date cu clienți sau colaboratori

Există două diferențe importante între un lead colectat pe site-ul personal și conexiunile sau followerii de pe diverse rețele de socializare :

  • accesul tău la lead-urile colectate va fi gratuit și vei putea segmenta aceste contacte în foarte multe moduri, pentru a reuși să le comunici exact lucrurile de care sunt interesați
  • Tu controlezi această bază de date, iar mesajele tale vor ajunge direct în inbox-ul contactelor pe care le ai fără a depinde de algoritmii rețelelor de socializare.

Ține mintă că deși vei comunica în masă către contactele colectate, personalizarea e-mailurilor în funcție de segmentul către care trimiți este foarte importantă.

Toate aceste lucruri se pot realiza foarte ușor cu MailChimp, care îți va oferi și alte opțiuni, toate gratuite(până la 2.000 de contacte):

  • crearea și gestionarea listelor de contacte
  • modelarea și gestionarea template-urilor de e-mail
  • crearea, segmentarea, trimiterea și urmărirea unei campanii de marketing.

7. Folosește Instagram

Instagram-ul este extrem de util în ceea ce priveşte promovarea conţinutului vizual, pozele cu proprietățile care sunt puse în vânzare şi diverse detalii de design interior.

Spre deosebire de celelalte rețele de socializare, Instagramul este accesat în primul rând pentru imaginile postate, ceea ce înseamnă că acest aspect estetic trebuie pus în evidenţă.

Imobiliarele sunt un domeniu unde imaginea contează foarte mult, deci va trebui să investeși în acest sens.

8. Colaborează cu fotografi profesioniști

Cum poți obține cele mai bune unghiuri și spune cele mai frumoase povești prin imagini, dacă nu colaborând cu oamenii care știu să transmită asta ?

Ochiul artistic al unui fotograf va surprinde cel mai bine detaliile spectaculoase sau tehnice care avantajează proprietatea pe care o reprezinți şi va crește astfel şansele de succes.

Alege fotografi profesioniști în locul celor amatori pentru a avea fotografii de calitate și fă-ți un portofoliu cu cele mai reprezentative proprietăți pe care le-ai vândut.

9. Nu ignora portalurile imobiliare

Folosirea portalurilor imobiliare este întâlnită frecvent în domeniul imobiliar. Cu siguranță ai folosit cel puțin o data Imobiliare.ro sau Storia.

Oferta existentă e mare, iar dacă nu faci ceva diferit, șansele să ieși în evidență în întreaga mulțime, fără să investești buget în promovare sunt foarte mici.

Încearcă să individualizezi anunțurile de pe aceste platforme, încât să le diferenției de concurență fie și printr-un mesaj mai captivant sau o imagine mai frumoasă a proprietății.

Succesul tău ca agent imobiliar depinde și de alți factori, însă sfaturile de mai sus te vor ajuta să îți dezvolți un brand personal puternic, reușind în același timp să atragi din ce în ce mai mulți clienți.

Vrei să știi mai multe despre cum le poți folosi la potențial maxim și cum la RE/MAX Magnum te putem ajuta să îți duci cariera de agent imobiliar la următorul nivel? Scrie-ne pe magnum.bucuresti@remax.ro si spune-ne cate ceva despre tine. Abia asteptam sa te cunoastem!

 

Trimitem periodic tuturor agenților colaboratori listările pe care le avem disponibile. Vrei să colaborăm pentru vânzarea lor?

Abonează-te la newsletter-ul nostru și vei fi primul care află despre ele!

 

Leave a Reply