Pentru Agenti

5 Agenți Imobiliari de Succes și Cum Domină Aceștia Mediul Online

Lumea dură a pieței imobiliare poate fi deosebit de neiertătoare pentru noii antreprenori.

Cu toate acestea, beneficiile pot fi fabuloase în cazul mai celor mai buni dintre agenții imobiliari profesioniști.

Iar pentru că lumea modernă a tehnologiei a impus noi trenduri pe piața imobiliară, nu e de mirare că cei mai bogați și de succes agenți imobiliari sunt și cei mai buni și mai activi dintre influenceri din mediul online.

Am găsit câțiva dintre profesioniștii de vârf din domeniul imobiliar, care și-au pus amprenta asupra industriei prin diferite canale, inclusiv apariții TV, autori de cârți, vânzări de proprietăți și conferințe publice.

Toți au conturi extrem de active pe facebook, instagram sau twitter, unde mii de oameni îi urmăresc cu fidelitate în timp real.

Hai să-i vedem pe cei mai buni din domeniul imobiliar care domină mediul online și pe care ar trebuie să îi urmați, dacă vă interesează să faceți performanță în acest domeniu:

  1. Fredrik Eklund este un agent imobiliar din New York, un star de reality show din Bravo TV și un autor care a câștigat peste cinci miliarde de dolari din vânzările de locuințe încheiate de când a ajuns la New York în 2003.Și-a început cariera în Stockholm, Suedia, dar prin mutarea sa în New York cariera lui a cunoscut un success impresionant. A fost prezentat în GQ și pe PageSix TV al canalului Fox.

    Cartea lui Eklund din 2015, The Sell: Secretele vânzării oricărui lucru către oricine, a fost un bestseller, conform New York Times. Pagina sa de facebook – https://www.facebook.com/fredrikeklundny/ are peste 482.660 persoane care-l apreciază și 433 urmăritori.

 

  1. Stefan Aarnio este un investitor imobiliar premiat, antreprenor și autor. Cel mai bine cunoscut pentru că și-a început portofoliul imobiliar cu doar 1.200 de dolari, el a construit de atunci un portofoliu de milioane de dolari de proprietăți familiale și multifamiliale în Canada.El este autorul cărții de success Money, People, Deal: Cea mai rapida cale spre bogatia imobiliara, ceea ce l-a condus la următoarea etapă: să-i ajute și pe alți agenți imobiliari aspirant aflați la început de drum.

    El predă cursuri de masterat privind creșterea capitalului, negocierea și vânzările imobiliare. În 2014, Aarnio a câștigat premiul Rich Dad Hall of Fame. Contul său de twitter https://twitter.com/StefanAarnio are 1527 de urmaritori, iar contul de YouTube, 3200 de urmăritori, aprecierile acestuia in presa si TV fiind cu miile.

 

  1. Un alt expert în domeniul imobiliar, Cody Sperber, veteran al marinei este cel mai urmărit cont de investiții imobiliare pe Instagram (are peste 1,1 milioane de urmăritori).După ce a vândut peste 1.000 de proprietăți ca agent imobiliar, Sperber a fost numit “un geniu pe piață imobiliară” de Barbara Corcoran de la Shark Tank. De asemenea, el a mentorat personal sute de studenți care au obținut libertate financiară prin investiții imobiliare de success, el însuși fiind un investitor extrem de activ în domeniul imobiliar, cumparând, vânzând și închiriind proprietăți. Contul lui Sperber de twitter https://twitter.com/CodySperber are 19,4 k urmăritori.
  2.  

  3. Cu mai mult de 20 de ani de experiență în domeniul imobiliar, Desiree Patno este CEO la Desiree Patno Enterprises și fondatorul Asociatiei Nationale a Femeilor în Afaceri Imobiliare (NAWRB).

    Prin intermediul NAWRB, ea pledează pentru afacerile aflate în proprietatea femeilor și le ajută cu sfaturi pentru a avea succes.

    În 2012, Patno a fost nominalizată ca una dintre cele 30 de femei cu cea mai mare influență în domeniul imobiliar. Contul de Twitter al doamnei Patno https://twitter.com/DesireePatno are 4.150 urmăritori și mulți oameni de pretutindeni îi apreciază postările iar contul de Twitter al companiei pe care o conduce – @NAWRB (Women in Housing & Real Estate) are peste 11.000 de urmăritori.

  4.  

  5. Tom Ferry este directorul executiv al companiei Tom Ferry International, o firmă de consultanță și educație în domeniul imobiliar.

    În cei 30 de ani de activitate, Ferry a influențat mii de profesioniști în domeniul imobiliar și și-a dezvoltat propriile afaceri de milioane de dolari. Ferry a fost prezentat în New York Times, Wall Street Journal, USA Today, HuffPost, Mashable.com, Inc, Realtor Magazine, printre cei mai importanți influenceri din domeniul imobiliar.

    Acesta are un cont de twitter https://twitter.com/tomferry cu 41,600 de urmăritori și o pagină de facebook  cu 160,946 de persoane care o apreciază.

Lista aceasta ar putea continua cu multe alte nume de success, dar pentru moment, aceste 5 exemple sunt suficiente pentru a înțelege felul în care cei mai buni antreprenori din domeniul imobiliar interacționează cu publicul lor în mediul online.

Urmăriți-i, învățați de la ei și începeți să aplicați tacticile acestora. Primul și cel mai important pas este să începeți să vă exprimați ideile în mediul online. Audiența va crește și oamenii vor reacționa din ce în ce mai mult la ceea ce le spuneți în mediul online.

Leave a Reply